niedziela, 5 lipca 2015

Rozdział Pierwszy - Początek Histori

Poczułam dziwny przypływ emocji, kiedy kończyłam właśnie gimnazjum i miałam pójść do liceum. Strasznie się z tego powodu  cieszyłam bo chciałam wreście opuścić moją klasę i szkołę a najbardziej chciałam opuścić znienawidzoną panią od Fizyki. Wtedy nie pamiętam tego dokładnie, ale kiedy wyszłam miałam wejść właśnie do bloku w, którym mieszkam. Jakiś chłopak do mnie podszedł i powiedział, że musi mnie gdzieś zabrać więcej nic nie pamiętam. Może to był sen, a może rzeczywistość. No nie ważne. Zgaduję, że uważacie mnie za jakąś dziwną, ale to działo się naprawdę  opowiem wam tę historię. Jak już wam mówiłam miałam już wchodzić. Ten chłopak mnie potrącił, aż się wywróciłam i do niego nawrzeszczałam 
- Co ty cioto chcesz się bić no co chcesz nie no sorry nie chcę spadaj stąd.
A on odpowiedział pochmurno i smutno.
- Przepraszam nie zauważyłem Cię naprawdę. 
- No już dobrze - Jak masz  na imię ? - spytałam 
- Ja... mam na imię - odpowiedział 
Rozejrzał się najpierw w prawo, a później w lewo 
- Nikomu nic nie powiesz 
- Przyrzekam - powiedziała 
- Ok mam na imię Apollo - powiedział 
- Serio jesteś tym Apollem z opowieści - zapytała 
- A ty jak masz na imię młoda damo 
- Ja... mam na imię Ondina - odpowiedziała  z niedowierzaniem 
- Okej, a teraz możesz już iść - powiedział 
Odwróciłam się i pobiegłam na 4 piętro do mieszkania nr 57. Myślałam po tym spotkaniu całą godziną dopóki macocha spytała mnie jak się czuję. Nic nie odpowiedziałam. Poszłam tylko do pokoju i zamknęłam  się w nim. Poszukiwałam różny wiadomości o jakimś Apollu. 
                                                                      

3 komentarze:

  1. Czytałam, i uważam że krótkie ale fajne jeśli będzie wątek miłosny Apollo i główna bohaterka to będę ci grozić i motywować
    Anna G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ,ale osobiście wolałabym dłuższe rozdziały i radzę ci zmienić czcionkę tekstu :*
    Pozdrawiam :D

    Kimberly
    Ps : Zapraszam na http://niebezpieczne-zwiazki.blogspot.com Obs/ods

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Gratuluję, bardzo oryginalnie piszesz :) Pozdrawiam, Asia z metime.es

    OdpowiedzUsuń