wtorek, 28 lipca 2015

Rozdział 6 - Powrót

Zagławiałam się pytaniami, dlaczego Apollo jeszcze nie zaczął mnie szukać może znów nie to nie możliwe. Myślałam usiadłam i wtedy mi się coś przypomniało jak śpiewałam piosenkę to ten wilk powiedział, że jak za śpiewam to użyczy mi znów tej magicznej mocy. A zatem jak wilk będę miała wspaniały węch, wzrok, więc może mogłabym tak jak w pewnym filmie, że jeżeli wezmę dotknę ziemi mój wzrok się jakby większy będę mogła patrzeć na co tylko chcę. A  więc ponownie zaczęłam śpiewać piosenką, której tekstu nie znałam, ale moje usta nie chciały tej piosenki śpiewać, ale śpiewały inną. 

I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love 
I did
And you were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless I forgot
I did
And now when all is done
There is nothing to say
You have gone and so effortlessly
You have won
You can go ahead tell them

Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible!
Impossible, impossible!

Falling out of love is hard
Falling for betrayal is worst
Broken trust and broken hearts
I know, I know
Thinking all you need is there
Building faith on love and words
Empty promises will wear
I know, I know
And now when all is done
There is nothing to say
And if you're done with embarrassing me
On your own you can go ahead tell them

Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible!
Impossible, impossible!

I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did

Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now
Tell them I was happy 
And my heart is broken
I hoped would be
Impossible, impossible!
Impossible, impossible!
Impossible, impossible!
Impossible, impossible!
Impossible, impossible!
Impossible, impossible!
Impossible, impossible!
Kiedy to śpiewałam czułam się wolna nie taka spięta. Czułam się jakby cały świat należał do mnie. I wtedy dostrzegłam moc wilka więc jak najprędzej dotknęłam ręką ziemi i wtedy zauważyłam obóz i do niego prowadzącą ścieżką widziałam również Thalię. Córkę Zeusa która umierała, ponieważ cyklop ją zabił, a jej ojciec dlatego, że całkiem całkiem ją polubił. Ale zaczęłam  biec ścieżką natknęłam się na kilka zwierzaków. Po kilku minutach już dobiegłam do obozu. A jak już się zbliżałam do obozu...

10 komentarzy:

  1. Fajnie się czyta,będę zaglądała częściej :) http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie przeniesione na wattpada pt.Nowa szansa dla Heroski

      Usuń
  2. Zaintrygowałaś mnie, wkrótce przeczytam od początku ;)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie przeniesione na wattpada pt.Nowa szansa dla Heroski
      Autorka

      Usuń
  3. Fajny, ciekawy blog, zapraszam również do mnie, obserwowania i komentowaia :)http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie przeniesione na wattpada pt.Nowa szansa dla Heroski
      Autorka

      Usuń
  4. Czekam na kolejny rozdział. Bo super się czyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział, super się czyta :3
    Mam nadzieję ze następny będzie dłuższy :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie przeniesione na wattpada pt.Nowa szansa dla Heroski
      Autorka

      Usuń
  6. Nominowałam cię do LBA!!!
    szczegóły tu:
    http://di-angelo-story.blogspot.com/2015/09/lba.html

    OdpowiedzUsuń