wtorek, 7 lipca 2015

Rozdział 3 - Nowe Miejsce

Z wcześniejszego dnia i rozmowy z Apollem zapamiętałam tylko tyle, że dziś są moje urodziny. Matka nie kupiła mi cukierków, dlatego zabrałam z jej portfela około 100 zł na ciuchy i 50 na cukierki. Było to przed szkołą kiedy pobiegłam do sklepu wybrałam moje ulubione cukierki, których od paru miesięcy nie jadłam, ich dlatego korciło mnie i je wzięłam zapłaciłam jedyne 20.90. Poszłam do szkoły wszystkich z mojej klasy oczywiście i nauczycielki poczęstowałam wszyscy byli zadowoleni. A  ja cieszyłam się najbardziej po lekcjach poszłam do Focus Mall i po kupowałam no, ale jak miałam wrócić do domu dostałam drzwiami w nos i w głowę. Wydawało mi się, że minęło tylko kilka chwil, a minęły ponad 3 godziny. Wstałam z Czarno Białego łóżka. 
- Wstałaś już - powiedział znajomy głos 
- No raczej tak, gdzie ja jestem - zapytałam 
- W obozie herosów- odpowiedział
- W jakim obozie 
- W obozie herosów 
- A co to jest 
- Tego nie wiesz, a twoja matka jest Boginią 
- Cooo...
- No tak 
- Moja matka jest w San Francisko 
- Nie 
- Tak 
- Yh no dobra twoja matka jest boginią, a ta niby twoja ,, matka'' jest na ziemi i jest twoją macochą 
- Że co- Powiedziała Ondina - Jak to dlaczego ja nic nie wiem 
- Ponieważ Zeus cię nie zaakceptował  
- Jak to 
- Połóż się w łóżku i przemyśl tą sprawę 
Poszłam do łóżka i zasnęłam po pięciu minutach z nierównym oddechem 
                                                    

2 komentarze:

  1. Dobra, to pisz dłuższe i zmień to tło, wiesz że nie cierpię różu. Ale poza tym fajnie sobie wyobraziłaś rozmowę czego nie mogę powiedzieć o opisach bo w pewnych chwilach nie wiem co się dzieje. Jest spoko ale pisz dłuższe rozdziały bo to co napisałaś (nie obraź się ma mnie) składa się na jeden rozdział. Ale jest dobrze tylko pracuj nad opisami, styl masz świetny i muszę przyznać że nigdy nie czytałam żadnego twojego opka. Dobra rozpisuję się.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opowiadanie, ale powinnaś pisać dłużej oraz stopniować rozwój akcji. Jak wszystko dzieje się za szybko to trudno jest się połapać. Tak ogólnie bez błędów, ładny styl pisania (tylko niech to będzie dłuższe).
    Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń